Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 29 marca 2024 01:22
Przeczytaj!

Franczyza – oryginalny koncept czy znana marka?

W biznesie nigdy nie masz żadnej gwarancji, że Twój pomysł na własną działalność gospodarczą okaże się trafiony, Twoja marka podbije serca klientów i zarobisz dzięki temu duże pieniądze. Jak jednak zwiększyć swoją szansę na sukces? Najlepiej skorzystać ze sprawdzonej koncepcji, razem z innymi przedsiębiorcami, którzy zdecydowali się na dołączenie do sieci franczyzowej. Czy jednak łatwiej będzie Ci rozpocząć współpracę z rozpoznawalną marką, która ma swoje jednostki gęsto rozmieszczone po całej Polsce, czy może lepiej postawić na nieco mniej znaną, ale za to ciekawą i unikalną franczyzę? Sprawdź nasze wskazówki.
  • 18.06.2021 13:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Franczyza – oryginalny koncept czy znana marka?

 

​Franczyza – innowacja i oryginalność

Nie zawsze znana marka i mocno rozwinięta sieć partnerska jest dla franczyzobiorcy najkorzystniejszym wyborem. Jeżeli bowiem nie zadbasz o to, aby franczyzodawca zapewnił ci wyłączność terytorialną, może okazać się, że Twoją największą konkurencję stwarzać będą przedsiębiorcy prowadzący działalność pod tym samym szyldem. Czasem znacznie lepszą opcję stanowi nieco mniej rozpoznawalna marka, która jednak opatentowała ciekawy koncept. Sprawdź na przykład franczyzy z branży opieki medycznej https://allebiznes.pl/category/franczyza/opieka-zdrowotna/. Prestiżowa poradnia dietetyczna może być znacznie bardziej satysfakcjonującym przedsięwzięciem niż na przykład budka z fast foodem.

​Franczyza – rozpoznawalne logo

Wolisz biznes, który pozwoli ci z miejsca zdobyć zaufanie klientów i przyciągnie ich do Twojej placówki? Może w takim razie sprawdzisz propozycje franczyz dla sklepów spożywczych https://allebiznes.pl/category/franczyza/spozywcze-i-przemyslowe/. Z pewnością kojarzysz kilka sieci osiedlowych sklepików, którym nigdy nie brakuje klientów. Jeśli jednak się na to zdecydujesz, postaraj się o dobrą lokalizację. Jeżeli otworzysz punkt w pobliżu supermarketu, może to niezbyt korzystnie wpłynąć na Twoje obroty. Inne franczyzy, które dają szansę współpracy z rozpoznawalnym brandem znajdziesz w branży modowej czy chociażby w gastronomii.

Materiał zewnętrzny