Zakładamy sklep oparty o PrestaShop. O czym powinniśmy pamiętać?

  • 19.11.2018, 11:00
  • Grupa Tipmedia
Zakładamy sklep oparty o PrestaShop. O czym powinniśmy pamiętać?
Sprzedaż online ma przed sobą szerokie perspektywy. Z roku na rok coraz więcej klientów decyduje się na zakupy przez internet, widząc w tym dla siebie wygodę i moc korzyści. Jeżeli zdecydowałeś się na założenie sklepu opartego o PrestaShop sprawdź, o czym powinieneś pamiętać.

Wyraźne fotografie i dokładna specyfikacja produktów

Kupując za pośrednictwem sieci, klient musi posiłkować się informacjami dostarczonymi mu przez sprzedającego. Przymierzając się do zakupu ufa, że otrzyma treści zgodne ze stanem faktycznym. Szczególnie dotyczy to zakupu odzieży i obuwia oraz elementów dekoracji wnętrza, przy nabywaniu których niezmiernie ważny jest kolor, faktura i konkretne wymiary produktów. Wyraźne fotografie i dokładna specyfikacja, podana w rzetelny i przystępny sposób, pozwoli rozwiać ewentualne zakupowe wątpliwości i domknąć proces sprzedaży.

Wdrożenie systemów płatności

Bez systemów płatności w sklepie internetowym ani rusz! Udostępnij swoim klientom możliwość płacenia szybkim przelewem lub kartą kredytową, aby mogli dokonać zakupu i czym prędzej otrzymać upragniony towar. Do wdrażania systemów płatności w sklepach opartych na platformie PrestaShop służą specjalne moduły. Umożliwiają one przekazywanie pieniędzy za pośrednictwem popularnego PayU czy Przelewów24.

Moduł masowego generowania bonów rabatowych

Jeśli chcesz, aby Twoi klienci regularnie Cię odwiedzali i zostawiali u Ciebie swoje pieniądze, musisz najpierw dać im coś od siebie. Świetnym pomysłem będzie nagrodzenie odbiorców bonem rabatowym. Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że tym rozwiązaniem obniżysz swoje zyski, pamiętaj, że zazwyczaj obniżenie cen ostatecznie sprawia, że wartość koszyka zakupowego Twojego klienta wzrośnie. Dla Ciebie oznacza to, że zarobisz więcej. Wdrożenie modułu masowego generowania bonów rabatowych pozwoli Ci sprawniej zarządzać okazjami cenowymi. Możesz być pewien, że rozwiązanie to wygeneruje wiele korzyści zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich klientów.

Moduł odliczania czasu do wysyłki

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia, a Twoja skrzynka e-mailowa jest codziennie zalewana masą pytań o to, czy przesyłka dojdzie do świąt? Jeśli tak, czas wdrożyć moduł PrestaShop, który ma za zadanie poinformować klienta, kiedy towar zostanie wysłany, jeżeli zamówi go w tej chwili. Rozwiązanie to pozwoli uwolnić Twój czas i automatycznie udzieli odpowiedzi klientom, czy mają realną szansę na otrzymanie zamówionych przesyłek jeszcze przed świętami. Moduł pozwala wyświetlać na stronie sklepu licznik z czasem do najbliższej wysyłki produktu. Sprawdzi się w większości sklepów online.

Grupa Tipmedia
Podziel się: