Przesycanie treści słowami kluczowymi już dawno odeszło do lamusa
Algorytm Google już od kilku lat przykłada uwagę do jakościowego tworzenia treści. Dawno za nami czasy, kiedy przedsiębiorcy i specjaliści do spraw marketingu decydowali się na pisanie tzw. precli w celu mocnego nasycenia artykułu frazami kluczowymi. Dzisiaj priorytetowe okazuje się unikanie tego typu zabiegów. Charakterystyczne dla Twojej branży słowa nadal są ważne, jednak pozycjonowanie strony musi odbywać się zgodnie z zasadami White Hat SEO. Drastycznie niskiej jakości content z całą pewnością nie skusi ani Klienta ani Googlebota.
Poprawność językowa i urozmaicenie treści, czyli klucz do sukcesu
Czas na konkrety. Aby zaprezentowana przez Ciebie treść miała charakter sprzedażowy, musi zostać napisana językiem zrozumiałym dla potencjalnego Klienta. Co oczywiste, obowiązkowym jest przestrzeganie wszelkich zasad języka polskiego. Błędy ortograficzne lub stylistyczne będą z miejsca skreślały Twoje szanse na skuteczną sprzedaż. Tekst warto urozmaicić grafikami, różnego rodzaju wykresami czy nagłówkami. To naturalny przerywnik dla bloku tekstu, który sprawia, że czytanie contentu przychodzi z łatwością Klientowi oraz sztucznej inteligencji zaprojektowanej przez Google. Sama treść oraz grafiki muszą być Twojego autorstwa. Bezprawne kopiowanie ma bowiem negatywne konsekwencje. Prawne oraz reklamowe, ponieważ Googlebot skutecznie weryfikuje pierwotne pochodzenie treści.